August

Handmade wedding invitations, scrapbooking, käsitööna valminud kaardid ja pulmakutsed

  • Statistika

    • 804 415 vaatamist
  • I love Hobbyplace :)

  • Sisesta e-mail, et saaks jälgida minu blogide postitusi.

    Join 147 other subscribers
  • Рейтинг Скрапбукинга №1 в Рунете - ScrapTop.ru

Kuidas teha Scrapbooki

Posted by august &emdash; jaanuar 9, 2008


Kuidas siis valmib minu scrapbook ehk käsitsi kaunistatud fotoalbum?  Tahan kohe öelda, et see valmib mul töö käigus, enne mul pole mingit ettekujutust milline peaks olema lõpptulemus, on olemas vaid lehekülje nö teema.

On olemas spetsiaalne album scrapbooki jaoks, mille sees on suured kiletaskud ja valged põhjad. Ostetud Tiimarist, hind ca 125.- eek:

kristjan-7-elukuu-125.jpg

Vaja läheb ka mustriga pabereid, ostetud Abakhanist ja Tiimarist (12 lehte pakis 6 mustrit x2, hind ca 45.- eek)
kristjan-7-elukuu-127.jpg

Eesmärgiks oli teha seekord Jõuluteemalist lehekülge, kuhu paigutada pilte sellest, kuidas Kristjan veetis on elu esimese jõule. Põhjaks valisin Tiimari komplektist sellise paberi:
kristjan-7-elukuu-139.jpg

Võtsin samast komplektist rohelise mustriga paberi ning joonistasin kuusekese üht poolt, lõikasin välja:
kristjan-7-elukuu-141.jpg

Kleebisin selle kuusekese punasele põhjale:
kristjan-7-elukuu-142.jpg

Mul on olemas kleepsude varud, siin üks näidis nendest (kuldsed erineva kujuga ribad, hind ca 12.- eek)
kristjan-7-elukuu-144.jpg

Kasutasin neid kuldseid ribasid kuuse äärte kaunistamiseks. Samuti kleepsin põhja alumisele poole lumehelbekesi:
kristjan-7-elukuu-145.jpg

Kleepisin kuuse alla ka kingitusi (kleepsud). Mõtlesin, kuidas paigutada pilte, valisin sellise paigutuse:
kristjan-7-elukuu-146.jpg

Kleepisin kuusele ehete asemele tähed “meie Jõulud”:
kristjan-7-elukuu-147.jpg

Võtsin kalka taolise paberi (müügil kontoritarvete poodides) ning kuldset paberit, lõikasin välja mulle sobivas suuruses kuju, kuldne läheb siis alla ja kalka peale. Kasutan selle hiljem märkmete kirjutamiseks lehele. Samuti võtsin Tiimarist ostetud dekoratiivsed naelad, hind umbes 14.- eek):
kristjan-7-elukuu-148.jpg

Panin väljalõigatud detailid kokku, kinnitasin neid ja kaunistasin nurgad nende naeltega, kleepisin põhjapaberi nurka:
kristjan-7-elukuu-149.jpg

Tuli välja selline leht. Ta pole lõplikult valmis, kuna alguses ma ikka kleebin pilte peale ja siis viimistlen lõpuni detailidega, kuidas – seda ma veel ei tea 🙂

4 kommentaari to “Kuidas teha Scrapbooki”

  1. katikas said

    Ilusad on, seda olen ma vist juba varemgi kinnitanud. 🙂 Võtsin ka nüüd kätte ja hakkasin oma poja albumit tegema. Mulle jäid silma need scrapbooki Scrapaholic-komplektid, mis on esimesel pildil Tiimari lehtede all – eriti see beebipoisi variant… kust sa need ostnud oled? Tahaks endale ka…

  2. august4 said

    Abakhanist ostsin, kui Tallinnas käisin 🙂 margilakkujate seas hetke populaarne koht muide 😉 selles komplektis sees on 4 paberit ja maksis ta soodusega mingi 29 eeku vist. Mõõtude poolest samasugused nagu tiimari omad. Mulle meeldis eriti see beebi komplekt. seal on ka natuke vidinaid, pael ja mingi ripats ka. 🙂

  3. katikas said

    Novot, seda ma arvasingi, et Abakhanist… Tartu kahte Abakhani ei ole selliseid komplekte toodudki, kuigi ma pidevalt piilun sinna 😦 Aga… äkki võiks paluda, et sa mõtled mu peale, kui kunagi jälle Tallinnasse ja Abakhani juhtud – ma saadan sulle midagi vastu siis näiteks või… Eriti tahaks seda beebikomplekti… 🙂

  4. august4 said

    Oi oi, muidugi ma järgmine kord võtan, kui seal midagi veel võtta annab. Aga soovitan sulle nii kindluse mõttes pöörduda ka kellegi tallinna inimese poole, ehk saad kiiremini? sest tallinna ma lähen heal juhul veebruaris alles, meil auto remondis 🙂

Lisa kommentaar