August

Handmade wedding invitations, scrapbooking, käsitööna valminud kaardid ja pulmakutsed

  • Statistika

    • 785,347 vaatamist
  • I love Hobbyplace :)

  • Sisesta e-mail, et saaks jälgida minu blogide postitusi.

    Liitu 143 teise tellijaga

  • Рейтинг Скрапбукинга №1 в Рунете - ScrapTop.ru

Blogi statistika

Posted by august &emdash; veebruar 18, 2008


Viimase paari päevaga on mu blogi vaatamine kasvanud hüppeliselt, ikka mitmekordselt. Ma ei saa nüüd pihta, kes see nii aktiivselt loeb? ja kõiki minu vanu postitusi? Ma näen IP aadresse, aga ei tea kes loeb 🙂 huvitav ju, uudishimu on meeletu 🙂

Tahaks ikka teada, kes teie olete? Kuidas mu blogi leidsite? 🙂 Andke endast märku 🙂 

 Näitan teile ka pilti, kui ilus võib olla vahest talveõhtu. Paar päeva tagasi pildistasin rõdult:

loojang1.jpg

9 kommentaari to “Blogi statistika”

  1. mermaid said

    Ma võtan siis ritta.
    Essa!
    Ise sa andsid oma blogi aadressi 😛

  2. Kuki said

    Mina võtan ka ritta. Uuendasin taaskord oma kaardimajanduse blogi ja sirvisin, siis teiste omi ka, et näha, kuidas kellegil saak on olnud 🙂 Ja sinu blogi avastasin esmakordselt ja lugesin siis ka ikka ilusti otsast-otsani läbi… väga lahe lugemine oli!

  3. august4 said

    Hei, Kuki, rõõm on kuulda, et avastasid ka minu blogi enda jaoks 🙂

  4. Tondinahk said

    Mina kah käin siin aegajalt piilumas 😀
    Minu blogi loetakse vist minimaalselt sest komme pole praktiliselt üldse… ja ega seal polegi miskit põnevat 😛

  5. august4 said

    Tondinahk, ma käin küll su blogi vaatamas, aga sul seal viimati polnud ammu uuendusi 🙂

  6. sirtsukas said

    Nu ja mina ka ikka aegajalt põikan siia sisse!

    -Iiris-

  7. tere!
    sa kirjutasid, et tahad teada, kes su blogis kolamas käivad. annan nüüd endast märku, et käisin, nägin, lugesin. väga meeldis ja kui tohib, siis loeksin edaspidigi:)

  8. august4 said

    Tere tulemast, kaardisõltlane 😀

  9. Luskin said

    Ahaa, ma pean endast ka siia jälje jätma.
    Blogi piilun selle pärast, et sinu isetegevust imetleda:-D

Lisa kommentaar

 
