August

Handmade wedding invitations, scrapbooking, käsitööna valminud kaardid ja pulmakutsed

  • Statistika

    • 785,347 vaatamist
  • I love Hobbyplace :)

  • Sisesta e-mail, et saaks jälgida minu blogide postitusi.

    Liitu 143 teise tellijaga

  • Рейтинг Скрапбукинга №1 в Рунете - ScrapTop.ru

Jääaeg eesti moodi :D

Posted by august &emdash; aprill 4, 2008


Täna taas käisime oravaid vaatamas-pildistamas. Poiss magas vankris ning mina sain oravaid sööta. Tegelikult suured pähklid on neil selline saak, mida nad ei söö kohapeal, vaid peidavad ära. Kohapeal söövad nad puhastatud pähklid või siis päikeselille seemneid. Päris naljakas oli vaadata ühte oravat, kes meenutas mulle Jääaja tegelast, kes oli nii ahne, et iga hinnaga pidi kokku korjama võimalikult palju pähkleid. Nii ka meie, eesti orav, endal on suur pähkel suus aga käpad on sirutatud välja et veel miskit haarata saaks 😀 Seda ahnet nägu ikka peaksite nägema, nii naljakas oli teda vaadata 😀

orav-ja-pahkel.jpg

3 kommentaari to “Jääaeg eesti moodi :D”

  1. katikas said

    Appi, kui head pildid! Ma ise pole, muide, oravat nii lähedalt näinudki, alati on nad kibekiirelt põgenenud. Arad loomad, kui inimesega harjunud pole. Aga pildid on super, sa võiksid mõnel loodusfoto saidil avaldamise peale mõelda, ausalt!

  2. august4 said

    http://www.looduspilt.ee on fotohuviliste sait ja seal on kaks minu pilti nüüd 🙂 ma ise olen nii häppi 🙂

  3. mermaid said

    Palju õnne!
    Käisin ka pilte piilumas. Seal on ikka nii ilusaid pilte!!
    Su oravad on ägedad!

Lisa kommentaar

 
