August

Handmade wedding invitations, scrapbooking, käsitööna valminud kaardid ja pulmakutsed

  • Statistika

    • 785,347 vaatamist
  • I love Hobbyplace :)

  • Sisesta e-mail, et saaks jälgida minu blogide postitusi.

    Liitu 143 teise tellijaga

  • Рейтинг Скрапбукинга №1 в Рунете - ScrapTop.ru

Kasulikud tegemised VOL.2

Posted by august &emdash; aprill 15, 2008


Nii siis. Täna ma olin ka natuke kasulik kui mitte ühiskonnale, siis vähemalt ise endale 🙂 Nimelt mul on nüüd avatud jalgratta hooaeg 😀 Oh kui laisk ma olen. Aga kui ükskord vean ennast välja siis naudin täiega rattaga sõitmist. Ehk saab sellega kompenseerida saiakeste söömist. Ise veel üritasin olla korralik kaalujälgija.. häbi mulle.

Tegin veel teise vintage lehekülje juurde. Proovisin nii nimetatud kaunistuste joonistamist, nüüd on tunne, et ainult rikkusin ära… :S Võibolla kui on foto peal, siis ei paista nad silma…

Proovisin täna avada ka šašlõkki hooaega, panin need vardale ja ahju. Suutsin neid ära kõrvetada pealt. Nii et hooaja avamine ei õnnestunud 🙂 Peaks hea ilma korral rõdul proovima.

Ahjaa. Minu postiljon vist hakkas ülepäeiti tööle – täpselt sellise graafikuga on minu postkast kord täis ja kord tühi – täna siis tühjus. Milline pettumus.

Lisa kommentaar

 
