August

Handmade wedding invitations, scrapbooking, käsitööna valminud kaardid ja pulmakutsed

  • Statistika

    • 781,113 vaatamist
  • I love Hobbyplace :)

  • Sisesta e-mail, et saaks jälgida minu blogide postitusi.

    Join 143 other followers

  • Рейтинг Скрапбукинга №1 в Рунете - ScrapTop.ru

Purtse kindlus

Posted by august &emdash; juuli 12, 2008


Rändurid nagu me oleme otsustasime eile õhtul minna kuhugi lähedale, kus oleks mida vaadata. Valik langes Purtsele. Meie elupaigast asub see umbes 25km kaugusel, sõitsime sinna natuke enne päikeseloojangut.

Purtse kindlus on minu jaojs juba tuttav paik, olen enne käinud seal ka, aga kunagi pole pilte teinud. Ma olin täiega vaimustuses, kui jõudsime kohale. Õhus oli värske muru lõhn – kohalikud elanikud niitsid muru, kindlus nägi välja nii uhke ja ja ilus, ümberringi oli ilus Eestimaa loodus…

Niikaua kui ma pildistasin, poiss sai issi valve all joosta muruplatsil ning muudkui näris muru 🙂 Mina aga tiirutasin ümber kindluse nagu paparazzo 🙂

Siis aga ma märkasin, et kindluse vastas asub üks põld, kus minu suureks vaimustuseks oli suur lehmakari 🙂 Mina muidugi jooksin kohe sinna ja üritasin neist pilte teha 🙂

pärast sõitsime veel mere äärde ja pildistasin loojangut.. õhtu oli imeilus.

3 kommentaari to “Purtse kindlus”

  1. Kristi said

    mu vanavanaema elab purtses 🙂

  2. august4 said

    aga siis sa oled ka kindlasti külastanud seda linnuse kohta ja teinud pilte? 😉

  3. Kristi said

    tead, ma käisin seal viimati üle 10 aasta tagasi. mul polnud siis fotopisikut ega midagi. aga ma olen seal käinud küll. mu vanavanaema elab seal nii nii lähedal… samal teepoolel ja ehk 700m tuleb ära.

Lisa kommentaar

 
