August

Handmade wedding invitations, scrapbooking, käsitööna valminud kaardid ja pulmakutsed

  • Statistika

    • 781,113 vaatamist
  • I love Hobbyplace :)

  • Sisesta e-mail, et saaks jälgida minu blogide postitusi.

    Join 143 other followers

  • Рейтинг Скрапбукинга №1 в Рунете - ScrapTop.ru

elust ja olust

Posted by august &emdash; juuni 14, 2009


Poja sõnavara veidi laienes. Nüüd oskab ta veel öelda “дай” “ням-ням” “папа” ehk siis anna, näm-näm, issi. Kusjuures “Isa” ütleb ta nii minule kui ka issile. Ning vahest ütleb “isa” ka teistele meestele näpuga näidates 😀 Täna läksime kutiga jalutama linna ja hakkas tulema: sõidab auto mööda, kutt näitab näpuga ja rõõmsalt hüüab “папа!!” Läks mingi suvaline mees mööda, kutt jälle näitab näpuga ja karjub “папа!!!” No ikka oli veidi piinlik küll 😀

Järgmine laupäev saab poja juba kaheaastaseks. Aeg ikka lendab…

Ja veel üks asi, mis tegi täna minu tuju meeletult heaks. Nimelt mu kodu vastas avas oma uksi uus suur pood “taaskasutuskeskus”. Ja ma sain sealt vana veneaegset vahvlimasinat vaid 100 krooniga!!!! Töökorras ja korralik. Ma sellist masinat olen otsinud juba kaua turul aga tulutult. Täna saab vahvleid! Nüüd siis jään ootele, ehk saabub sinna keskusesse veneaegne masin, mis teeb küpsiseid pähkli kujuga. Kõik need masinad olid mu emal kunagi olemas aga ma ei teagi, mis neist saanud on.

Ja veel üks kaart, mida viimati tegin:

kaart3

3 kommentaari to “elust ja olust”

  1. Krissu20 said

    Neid masinaid tahaks isegi. 😛 Mu emal olid kah, aga see vist MASU ajal need maha müünud. No pole mitte kuskil neid. 😀
    Mis puutub sellesse, et poja kõigile issi ütleb, siis … meie oma tegi samamoodi alguses. 😀 Natuke piinlik oli, aga lapse asi ju.

  2. Muhv said

    meil öeldakse ka issi enamvähem kõige kohta, nt hõbedat värvi auto sõidab siis hüüab issi ( issil ka sama värvi auto) näeb laptoppi siis selle kohta öeldakse issi , nahktagi kellegil seljas siis nahktagi kohta öeldakse ka issi 😀 ühesõnaga mingi element meenutab lapsele issit siis kohe näidatakse ja hüütakse issi.

  3. riinukas said

    ma just täna mõtlesin jälle su peale, et kas sa oled seal juba käind!
    Ma ostsin mõned raamatud

Lisa kommentaar

 
