August

Handmade wedding invitations, scrapbooking, käsitööna valminud kaardid ja pulmakutsed

  • Statistika

    • 782,484 vaatamist
  • I love Hobbyplace :)

  • Sisesta e-mail, et saaks jälgida minu blogide postitusi.

    Join 143 other followers

  • Рейтинг Скрапбукинга №1 в Рунете - ScrapTop.ru

Scrapbooking

Posted by august &emdash; juuli 1, 2009


По скетчу с этого сайта http://scrap-fantasy.blogspot.com/2009/06/1.html сделала страничку для подруги.
Sketchi järgi, mida anti ette ülaltoodud saidil tegin scraplehekülge minu kalli Silvia jaoks 🙂

silvia

8 kommentaari to “Scrapbooking”

  1. Malle said

    Tere August,

    Kas Sa oskad kommenteerida, kas Eestis on (ja kust) ka võimalik osta Scrapbookingu ja kaarditegemise vahendeid, nagu paberid, embellishments ja muu kraam, templid, jne.?

    • august said

      Tere 🙂

      Esiteks suurim kaupluste kett, mis pakub sellist kraami on Tiimari. Kuid Tiimari hinnad on võrdlemisi kallid. Vanasti sai ka Abakhanist osta scrapipaberid ja igast pudi-padi, just Abakhanist oli mul kaks aastat tagasi soetatud paberid ja needid auguga ning ka neetide paigaldaja.

      Siis saab kindlasti osta ka eraisikute käest, varsti peaks olema avatud ka interneti pood ühe tallinna neiu poolt.

      Mina olen läinud ikka seda teedpidi, et valin välja e-bayst asju, võrdlen seal hindasid ja siis teen pakkumisi või ostan otse. See on mugavaim viis, kuna valik Inglismaa ja USA e-bays on suur. Muidugi sinna otsa läheb veel postikulu, kuid siiski isegi postikuluga koos tuleb kaup odavam kui Tiimaris. Ma olen tellimuse teinud ka ühe teise Tallinna neiuga kahepeale, st olen välja valinud ja ostnud asju ja siis talle edasi saatnud, jagasin postikulu kahepeale ka.

      Siis saad veel vaadata paelu ja pitsi näiteks käsitöö ja õmblustarvikute poodides.

  2. Silpsur said

    Nii armas Sinust! Mulle meeldivad su pildid, ma ju nunnu kohe nendel 😉

    Täitsa lõpp, ma ju meelitatud kohe 🙂

  3. Silpsur said

    MMM, see olen ju mina 🙂

    • august said

      He-he, ma just ootasin, kas sa paned tähele ka või mitte, et sinu pildid on taas mu blogis 😀 nüüd sul peaks olema põhjust taas mulle külla tulla, et seda asja kätte saada 😉 ma olen kaval, eks? meelitan sind siia 😀

  4. sonata said

    Замечательная страничка! Очень нравится :))) И журналинг такой)) класс!
    Спасибо за участие :)!

  5. Дашик said

    Какая здоровская страничка! Супер!
    Спасибо за участие в задании!

Lisa kommentaar

 
