August

Handmade wedding invitations, scrapbooking, käsitööna valminud kaardid ja pulmakutsed

  • Statistika

    • 782,562 vaatamist
  • I love Hobbyplace :)

  • Sisesta e-mail, et saaks jälgida minu blogide postitusi.

    Join 143 other followers

  • Рейтинг Скрапбукинга №1 в Рунете - ScrapTop.ru

Ja veel üks hilisõhtune kaart

Posted by august &emdash; juuli 3, 2009


rohelineTegin nüüd õhtul veel ühe kaardi valmis. Tegelt on mul selline vaimustus peal uutest paberitest, mida ma täna kontoritarvete poest leidsin.. Vahvad. Hind on ka vahva.

Поздно вечером сделала еще одну открытку. На самом деле у меня огромный восторг от бумаги, которую я сегодня купила. Впечатляет. Цена тоже впечатлила.

5 kommentaari to “Ja veel üks hilisõhtune kaart”

  1. Käthlin said

    Sul on nii imeilusad tööd, tõeliselt andekas oled!!!

    Kust kontoritarvete poest Sa neid pabereid leidsid, kui saladus pole?

    • august said

      Tänan Käthlin! Ja teretulemast minu blogisse 🙂

      Paberid ostsin Lavex poes, kui viitsid netis surfata siis pane otsingusse Lavex ja siis nende kodukal vaata, kus kohas asub sinule kõige lähedam pood 🙂 Neil on suur valik Clairefontaine tooteid, see firma teeb palju asju scrapbookimise jaoks. Samuti on mul sellest poest ostetud kaks scrapi albumit 30×30 koos alusega ja paberitega maksid 270 eek vist.

      • Käthlin said

        Tänud Sulle! Leidsingi poe, nüüd vaja lahtioleku aega oodata:)

        PS! Nagu ilmselt paljudele, on Sinu blogi mu lemmikuks kujunenud! Nii palju inspiratsiooni, jõuaks vaid ise ka tegudele:)

  2. august said

    aitäh 🙂

    aga ehk avaldad oma blogi aadressi? 🙂

  3. Käthlin said

    Siin ta on, kuigi vaadata pole veel suurt midagi:( Mul tegelikult töid küll pildistatud, aga pole olnud mahti üles veel panna. Scrapi ja kaardimajanduse olen enda jaoks alles hiljuti avastanud, nende osas olen praegu materjalide kogumisega aktiivselt tegelenud. Vast siis, kui suvitamine läbi saab, jõuab rohkem tegema hakata.

    http://tupsuke22.blogspot.com/

Lisa kommentaar

 
