August

Handmade wedding invitations, scrapbooking, käsitööna valminud kaardid ja pulmakutsed

  • Statistika

    • 785,347 vaatamist
  • I love Hobbyplace :)

  • Sisesta e-mail, et saaks jälgida minu blogide postitusi.

    Liitu 143 teise tellijaga

  • Рейтинг Скрапбукинга №1 в Рунете - ScrapTop.ru

Järjekordne üleskutse :) летний призыв :)

Posted by august &emdash; juuli 15, 2009


Viimasel ajal ma näen statistikast, et mul on tulnud juurde lugejaid, kuid ma ei tea kes te olete 🙂 äkki saame tuttavaks ja kirjutate endast ja ehk jätate ka oma blogi aadressi? 🙂

В последнее время я заметила, что у меня прибавилось читателей, которых я не знаю 🙂 давайте познакомимся? Расскажите о себе и может оставите адрес своего блога?

7 kommentaari to “Järjekordne üleskutse :) летний призыв :)”

  1. Krissu20 said

    Saame tuttavaks? Mina olen Krissu. 😀

  2. riinukas said

    mina olen olen Riinukas, mind sa tead ka

  3. Anonüümne said

    Привет, я Ольга. Зачитываюсь Вашим блогом… Здорово! Красиво! Стильно! Буду рада видеть у себя в гостях http://kjasata.blogspot.com/ )) и жду комментариев )

  4. august said

    Привет Ольга 🙂

    спасибо за отклик, буду навещать Ваш блог 🙂

  5. lana said

    недавно открыла для себя твой блог 🙂 захожу полюбоваться 🙂
    haikaa.blogspot.com

  6. august said

    Привет Lana! Зашла и в твой блог – а там столько красоты! Сразу появились новые идеи в голове 🙂

  7. Женя Вэндт said

    очень люблю твой блог….пследние работы вообще очень классные!
    jwscrapbooking.blogspot.com

Lisa kommentaar

 
