August

Handmade wedding invitations, scrapbooking, käsitööna valminud kaardid ja pulmakutsed

  • Statistika

    • 785,347 vaatamist
  • I love Hobbyplace :)

  • Sisesta e-mail, et saaks jälgida minu blogide postitusi.

    Liitu 143 teise tellijaga

  • Рейтинг Скрапбукинга №1 в Рунете - ScrapTop.ru

Punane kleit – красное платье

Posted by august &emdash; juuli 21, 2009


Juba kaks päeva keerles mu peas mõte teha kleidiga kaarti, ma keerutasin paberit nii ja naa, joonistasin, ja lõpuks siis tuli välja kleit. Alguses proovisin teha värvilisest paberist, et mitte raisata scrapi paberit. Üldiselt mulle meeldis, proovin teha homme juba mitme värviga kaarti.

Уже два дня в моей голове крутилась идея нарисовать платье. Я крутила и вертела бумагу, рисовала и вот наконец-то нарисовала. Попробовала для начала сделать открытку без скрапбумаги, использовала просто цветную бумагу. В принципе мне понравилось, надо будет попробовать сделать из скрапбумаги и с использованием 3-4 цветов.

kleit

2 kommentaari to “Punane kleit – красное платье”

  1. mermaid said

    See on mu lemmikkaart!!!
    Mul täna õele kaarti vaja… äkki teengi sellise…

  2. Anonüümne said

    Какая прелесть!!!)))
    Bonekta

Lisa kommentaar

 
