August

Handmade wedding invitations, scrapbooking, käsitööna valminud kaardid ja pulmakutsed

  • Statistika

    • 785,397 vaatamist
  • I love Hobbyplace :)

  • Sisesta e-mail, et saaks jälgida minu blogide postitusi.

    Liitu 143 teise tellijaga

  • Рейтинг Скрапбукинга №1 в Рунете - ScrapTop.ru

Lugeja poolt auhind :) награда от читателя

Posted by august &emdash; juuli 22, 2009


Ma sain Bonekta poolt virtuaalse auhinda selle puhul, et talle meeldibmu blogis käia 🙂 aitäh!! Nüüd mina pean omakorda andma sellist auhinda edasi oma lemmikutele.

Я получила от Bonekta вот такую замечательную награду!!! Это первый раз для меня и так приятно!!!! Спасибо! Теперь я должна вручить такую награду своим любимым блогам

Ning auhinnad lähevad..
И тадаа-даам… приз уходит ..

Zrobysama Yana
awerry
mermaid creations
Eva
Haldjapiigad

7 kommentaari to “Lugeja poolt auhind :) награда от читателя”

  1. Eva said

    Suur tänu!
    Большое спасибо!

  2. Mormelar said

    Oi, aitäh. Kas on ka kindel arv, kellele mina pean selle edasi andma?

  3. august said

    Ma ei tea, kas peab just kindel arv olema 🙂

  4. ПАасиииибаааа.. Можно я передам ее чуть чуть попозже? :-)))

  5. Yana said

    спасибочки! очень приятно, а главное – совсем неожиданно 🙂

  6. mermaid said

    Oi, mis ma siit leidsin… aitähh!!

Lisa kommentaar

 
