August

Handmade wedding invitations, scrapbooking, käsitööna valminud kaardid ja pulmakutsed

  • Statistika

    • 781,113 vaatamist
  • I love Hobbyplace :)

  • Sisesta e-mail, et saaks jälgida minu blogide postitusi.

    Join 143 other followers

  • Рейтинг Скрапбукинга №1 в Рунете - ScrapTop.ru

Fotoraam kingituseks – фоторамочка в подарок

Posted by august &emdash; august 13, 2009


Eile tegin sellise fotoraami kingituseks ühele väga armsale inimesele.
Вчера сделала в подарок одному очень милому человеку вот такую двухстороннюю фоторамочку.

7 kommentaari to “Fotoraam kingituseks – фоторамочка в подарок”

  1. Anonüümne said

    Какая прелесть!

  2. Kukuruzka said

    Кристиночка! С очередным удовольствием поразглядывала твои новые работы! КАКАЯ же ты УМНИЧКА!!! Нравится твое чувство стиля и вкуса!
    Надеюсь отпуск оставил ТОЛЬКО хорошие воспоминания! С прошедшим тебя днем рождения поздравляли тебя и тут 😉 http://handmade.idvz.ru/forum/forum_posts.asp?TID=1313&PN=2&TPN=5

    • august said

      ой, Кукурузка, спасибо что дала ссылочку, я и не догадалась заглянуть туда! так приятно!!!!!

  3. Ирина said

    Красотища!

  4. Trishka said

    Ma iga päev klõpsan su blogile ja imetlen, kui osav sa ikka oled. Minu jaoks ikka täielik müstika, et tunnen kedagi, kellel on nii peen stiilitaju ja nii osavad käed. Ma võin ju ka ette kujutada, et tuleb miskit kena, kuid olgem ausad: sinu blogi jälgides ja sinu arengut tunnustades tuleb öelda, et olen sinust ikka mitu taset allpool. Kusagil mujal maailmas võib keegi ju teha nii ilusaid kaarte ja asju, kuid Eestis astun küll sinu fännklubisse ja luban olla su andunud austaja.

    Just hetk tagasi keset tööpäeva kantseleisse kõmpides, et tänase päeva post alla ära tuua, sain paki. Nii muuseas kusjuures öeldi, et tõin su paki ära. Ma mõtlesin, et mis paki, ma ei oota mingit pakki… Augustilt. Imetlesin muidugi marke pakil, isegi töökaaslased ütlesid, et ilus pakk on (värviliste markide järgi), mõtlesin, et üks mark neist küll enam müügis pole.. kontrollisin hetk tagasi: ei olegi! Appi kui uhke on seda oma kollektsiooni saada!

    Ja muidugi ei pidanud mu uudishimu vastu, et mida August ikkagi saatis, urkisin siin pakki lahti teha. (krdi hästi teibitud, irw) Lõpuks õnnestuski pärast pikka krabistamist ja kui ma selle pildiraami välja võtsin.. vajus kogu rasedahaledus mu peale: nii armas kingitus… Ma teen nüüd kohe ekstra riiulile kusagile ruumi, et see fantastiline pildiraam saaks eksponeeritud, mõttes juba kompunnin, mis pildi sinna võiks panna… August, kallis, mul on nii hea meel, et mul on selline sõber kui sina, ja ma usun, et see pisike suur poiss on väga väga tänulik oma nii ilusa sünnipäevakingituse eest. See on ikka uskumatu tunne küll midagi nii kaunist oma käte vahel hoida.. aitäh sulle!

    • august said

      oh.. sinu jutu peale mul endal tuli pisar silma 🙂 mul on hea meel, kui sinul on hea meel!!! 🙂

      Loodetavasti transportimise käigus ei läinud midagi katki sellel raamil 🙂

Lisa kommentaar

 
