August

Handmade wedding invitations, scrapbooking, käsitööna valminud kaardid ja pulmakutsed

  • Statistika

    • 784,519 vaatamist
  • I love Hobbyplace :)

  • Sisesta e-mail, et saaks jälgida minu blogide postitusi.

    Liitu 143 teise tellijaga

  • Рейтинг Скрапбукинга №1 в Рунете - ScrapTop.ru

Uus kollaazh – новый коллаж

Posted by august &emdash; november 7, 2009


Hakkasin tegema uue kollaazhi seinale riputamiseks, seekord kaks korda suurem kui eelmine. Praeguseks tegin valmis tausta ja valmistasin ette meie perepilte.
Начала делать новый коллаж, на этот раз в два раза больше чем прошлый и сейчас пока что сделала фон и приготовила фотографии.

kollaazh

13 kommentaari to “Uus kollaazh – новый коллаж”

  1. mermaid said

    Kas sa paned klaasi ka peale?
    Lugesin kuskilt, et tehakse klaasiga 12x 12 raame (kas äkki oli IKEA isegi).. tahaks neid muretseda.. siis saaks mõnusamad lehed seinale panna.

    • august said

      ei pane klaasi peale. Esiteks see tahvel on väga kerge ja ei ole mõeldud klaasiga koos panemiseks ja teiseks, kui isegi oleks seal klaas algselt peal, siis ma võtaks ikkagi ära – klaasiga kattes kuidagi kaob see ruumilisus ja käsitöö soojuse tunne 🙂 vähemalt minu jaoks on see nii:)

  2. Käthlin said

    Väga vahva idee ja taust Sul jälle nii ilusasti kokku pandud. Sul kohe on annet sobilike paberite kombineerimiseks!
    Muide, kui suur Sul see raam on, kas see ostetud?

  3. august said

    see ei ole raam, see on tahvel mida müüakse kontoritarvetes 🙂 sinna saab nagu märkmeid peale panna 🙂 kui sa vajutad postituses sinisele lingile, siis näed ka eelmise tahvli oroginaalis enne ja pärast 🙂 mõõtmed sellel uuel peaksid olema ca 60×90 🙂

  4. Käthlin said

    tead, see valge äär ajas mind segadusse 🙂 a nüüd mul meenub jah, et sa ju eelmises postituses selle värviga üle käisid. igaljuhul väga vahva idee!

  5. Bonekta said

    Прошлый коллаж великолепный! Буду ждать этот!:)

  6. Натусик said

    Я тоже с нетерпением буду ждять коллаж, фон уже радует!

  7. Käthlin said

    ma nii põnevil ja ootan juba lõpptulemust:)

  8. kathy said

    Ma miskipärast ei näe seda uuemat varianti sellest kollaazist 😦 Tahaksin küsida, et kust oled saanud need ilusad scrapbooki paberid, endal hakkavad varud vaikselt otsa saama 😦

  9. august said

    ma olen ostnud need e-bayst 🙂

    • kathy said

      ma ikka olen seda kohta vaadanud, aga ei tunne seda asja niipalju, et julgeks sealt osta. Postikulu läheks ka vist paljuks?

      • august said

        postikulu on küll suur. aga kui uurida ja vaadata seal ringi ja kalkuleerida asja maksumuse + postikulu siis võib asju ikka odavamalt kokkuvõttes saada, kui oleks saanud neid eestis. kuigi eestis enamus asju ei ole nagunii.

      • kathy said

        Nii nüüd ma täitsa näed seda kollaazi, liblikad ja muster teevad asja väga armsaks 🙂 Eestis on jah niimoodi, et näiteks enamus pakutavatest lehtedest on mul juba ära kasutatud. Ja uusi ka peale ei tule 😦

Lisa kommentaar

 
