August

Handmade wedding invitations, scrapbooking, käsitööna valminud kaardid ja pulmakutsed

  • Statistika

    • 781,040 vaatamist
  • I love Hobbyplace :)

  • Sisesta e-mail, et saaks jälgida minu blogide postitusi.

    Join 143 other followers

  • Рейтинг Скрапбукинга №1 в Рунете - ScrapTop.ru

minu esimene :) мой первый :)

Posted by august &emdash; november 28, 2009


Uhh, minu esimene töötuba on läbi 🙂 suured tänud teile tüdrukud, et teie tulite kohale ja tegite meie olemist mõnusaks! Kuna olid avaldatud soovid järgmise töötoa suhtes, siis minul on välja pakkuda idee teha mini albumit 15×15, mis koosneb 4 lehest (koos kaantega) ja kuhu mahub sisse umbes 6 fotot. ootan teie arvamusi ja tagasisidet! 🙂 Ja loomulikult ma olen lõpmatusnei tänulik Nataljale, kes tõi meie kasutusse palju kaupa mis on saadaval e-poes http://www.hobbyart.ee/ ning tänu kellele sujus meie kursus väga hästi!

Мой первый мастер-класс прошел и я уже дома 🙂 Спасибо девочкам, кто пришел! Нас было всех всемте 16 человек, очень уютно. Прозвучали пожелания сделать еще мастер-классы. Я предлагаю сделать мини-альбом 15на15см, из 4 листов, к оторый поместит 6 фотографий. Пожалуйста дайте знать, что вы об этом думаете 🙂 И я конечно же бесконечно благодарна Наташе, которая предоставила нам огромный выбор материалов и товара из магазина http://www.hobbyart.ee/ и благодаря Наташе наш первый курс прошел очень даже хорошо!

13 kommentaari to “minu esimene :) мой первый :)”

  1. Käthlin said

    Hästi-hästi tore kokkusaamine oli. Aitäh Sulle, et nii kaugelt kohale tulid ja nii vahva töötoa läbi viisid!!! Mina jään igaljuhul põnevusega juba uut kokkusaamist ootama. Tore oleks, kui sellest traditsioon õnnestuks teha.
    Minialbum uueks teemaks on väga teretulnud 🙂

  2. Maiki said

    Suured-suured t2nud vahva ja 6petliku t88toa eest! Mina igaljuhul juba ootan j2rgmist! Pyyan nyyd kodus ise edasi nokitseda. 🙂

  3. august said

    No teie Käthliniga olete vanad olijad selles teemas nii et ma ei teagi, kas teie jaoks oli see töötuba niivõrd õpetlik 😀 materjalide kasutamise suhtes ehk abiks, saab proovida üht-teist 🙂 minul endal käed sügelesid kogu aeg, nüüd tulin koju ja teen tasa – telliti minialbumit ja nokitsen sellega siin 🙂

  4. Натусик said

    Поздравляю тебя и Наташу с проведенным МК. Желаю больше мастер-классов, больше слушателей и соратников и получать больше удовольствия от проделанной работы!

  5. august said

    Натусик, спасибо огромное за такие добрые пожелания!!! Надеюсь моя мечта о скрапклубе воплотится и наши встречи и мастер-классы найдут свою аудиторию.

  6. Eva said

    Кристина,а я такая ворона.Собиралась придти,почему-то в памяти отложились слова Наташи(Персика),что в воскренсение будет.А сегодня ночью проснулась и думаю,а вдруг,в субботу.Так и оказалось.
    А я подарков наделала вам.Как жаль.Плачу.
    А тебя поздравляю!!!

  7. Jelenka said

    Урааа,поздравляю!А,где фотоотчёт:))))))))))

    • august said

      Дя я на автобусе ездила и свой фотик не брала, чтобы много вещей не тащить. Наташа фоткала и обещала фотки скинуть 🙂

  8. mormelar said

    Kindlasti oli väga lahe üritus. Aga mina ikka niii väga ootan, et hobbyart eesti keelde ka saaks.

  9. luna said

    Кристиночка, я тебя ПОЗДРАВЛЯЮ!!! Как бы мне хотелось попасть к тебе на МК!!!
    А у нас в РОССИИ сегодня ДЕНЬ МАТЕРИ! Поздравляю и желаю тебе быть самой счастливой в мире мамочкой!!!

  10. Olen õpitoaga väga-väga rahul ja ootan uut kursust. Minialbum oleks vahva idee. Mina ei jõudnud templeid ja paljut muud vaadatagi, aga liiga palju head korraga ajakski ainult pea segi 😀
    Kuna ma joonistada ei oska, siis kõik sellised meisterdamised meeldivad mulle hullusti 🙂
    Aitäh!

  11. innushka said

    Tere, August! Ma õpiks ka minialbumit tegema:) Vaatsin su postitused läbi, väga vahvad tööd, su tegemised inspireerivad:))

  12. viki said

    Mule hullllllult meeldis, tahaks veel osaleda niikui vähegi võimalust 😀

Lisa kommentaar

 
