August

Handmade wedding invitations, scrapbooking, käsitööna valminud kaardid ja pulmakutsed

  • Statistika

    • 783,339 vaatamist
  • I love Hobbyplace :)

  • Sisesta e-mail, et saaks jälgida minu blogide postitusi.

    Join 143 other followers

  • Рейтинг Скрапбукинга №1 в Рунете - ScrapTop.ru

Jõulud tulemas

Posted by august &emdash; november 30, 2009


hei-hei 🙂 Lugesin ühte foorumit ja juttu jõuluheategudest ja see pani minu mõtteid ka liikuma. Tahtsin küsida, ehk keegi teist tunneb mõnda peret või inimest, kes vajaksid natukenegi jõulurõõmu ja oskavad mulle anda selle pere või inimese postiaadressi? Saaksin omalt poolt saata neile isetehtud jõulukaardi ja mõnda väikest üllatust. Jõuluaeg on rõõmus ja samas ka kurb aeg. Mõni vanur istub nukralt üksinda kodus ja on unustatud sugulaste poolt.. mõni üksikema mõtleb, kuidas ots otsaga kokku viia ja lastele maiustusi päkapikk tuua ei saa.. Kui teie tunnete selliseid inimesi, kes vajaksid väikest jõulurõõmu, andke märku palun.

2 kommentaari to “Jõulud tulemas”

  1. Essu memm said

    Vaata kõigepealt oma lähiümbrusse.

    • august said

      Mhmm.. Ma seda niikuinii teen ja sõbrannaga koos.
      Minu postitus oli suunatud neile, kes elavad eesti muudes kohtades ja ehk teavad inimesi, kellele ma saaksin saata kaardi posti teel.

      Aga aitäh nõu eest!

Lisa kommentaar

 
