August

Handmade wedding invitations, scrapbooking, käsitööna valminud kaardid ja pulmakutsed

  • Statistika

    • 781,113 vaatamist
  • I love Hobbyplace :)

  • Sisesta e-mail, et saaks jälgida minu blogide postitusi.

    Join 143 other followers

  • Рейтинг Скрапбукинга №1 в Рунете - ScrapTop.ru

Kes lööb kampa? scrapbooki paberid

Posted by august &emdash; detsember 1, 2009


Tüdrukud, on võimalus suht odava hinnaga osta My Minds Eye paberit 30×30 cm, Bohemia. Võiks tellida kolm suurt pakki, kus on sees 180 lehte (60 erinevat disaini). Kui arvestada saatekulu ja paberi hinda, siis ühe lehe hinnaks tuleks lõpuks ca 3 eek ja terve pakk oleks ca 500 eek ja seda jätkuks teil väga kauaks. Andke teada võimalikult kiiresti, üksi ma tellima ei hakka sest läheb muidu kalliks. Kui tellin, siis 3 pakki korraga.

Девочки из эстонии, кто хочет со мной заказать эту бумагу? Бумага на мой взгляд супер. В упаковке 180 листов 30на30, 60 дизайнов. Цена листа будет около 3 крон и упаковка около 500 крон (это уже вместе с пересылом из США, точная сумма будет зависеть от курса доллара). Дайте знать, буду заказывать три упаковки, меньше заказывать нет смысла, потому что цена за пересыл огромная.

EDIT: все забронировано, теперь постараюсь купить 🙂
EDIT: kõik on broneeritud, üritan nüüd neid ära osta 🙂

21 kommentaari to “Kes lööb kampa? scrapbooki paberid”

  1. Jelenka said

    Ой,я хочууууу….супер 180 листов и красивая.

    • august said

      ты прям целую пачку? Тогда буду знать, кому забронировать. Я себе тоже одну пачку оставлю.. у этой фирмы бумага классаная, я уже покупала магнолию и дикий аспарагус.

    • Jelenka said

      Только сколько будет стоить пересылка,а то 500 бумага и ещё если пересылка дорогая,надо будет подумать,тогда….

  2. august said

    Ты неправильно поняла, 500 примерно все вместе, зависит точно от курса доллара. Ну а пересыл по эстонии не знаю сколько, крон 50 наверно. Подумай 🙂

  3. kathy said

    Kas ma sain õigesti aru, et 180 lehte maksab 500 kr. Sa soovid selle paki kolmeks jagada, et mingi 170 EEKi tuleks nägu? kui see on nii, siis olen kindlalt nõus sellest osa võtma !

    • august said

      eee.. ma tellin 3 pakki, igas pakis 180 lehte. Üks pakk mulle, üks nüüd läheb jelenkale ja üks vaba. Seda vaba pakki võib ka kolmeks jagada 🙂

  4. kathy said

    mulle jah täitsa piisaks 60 erinevast lehest. Loodan, et äkki leidub veel inimesi, kes oleks nii huvitatud 😛 või siis keegi soovib 120 lehte ja ma 60 😛

  5. kathy said

    väga hea, ma juba mõtlesin kirjutada, et kui ei leidu kedagi, siis võtan ikka kõik ära 😛 vaatasin netist neid pilte, väga ilusad http://www.mymindseye.com/bohemia/handsome.asp. Seal oli aga nii mustriga lehti kui ka tavalisi. Kas siis meie ellitud lehed tulevad kõik mustriga? Ja suureks kindlalt 30×30, sest sinu blogi lehel näevad need rohkem välja kui A4 suurusega lehed 😛

  6. august said

    ma ei tea täpselt, mis paberid on, ma usun et samad mis nende kodukal. Ma olen näinud seda kollektsiooni ka päris elus meie töötoas natalja neid tõi ja sirvisin aga pole tähele pannud kas ühetoonilisi ka oli. Ma usun et on natukene. Ja nad on kindlalt 30x30cm

  7. kathy said

    ok, ma igaks juhuks küsisin 🙂 Ma loodan, et ost õnnestub sul! 😉 Need paberid läksid sul siin müügiks küll kui soojad saiad 😛

  8. Merrukas said

    nii kiiresti said paberitele soovijad 😦 kahju, oleks ka tahtnud

  9. Maiki said

    Kurb, et ma nii hea pakkumise maha magasin… 😦 Aga ehk tuleb kunagi veel tellimst. 🙂

  10. kathy said

    Tahtsin küsida, et kas ost õnnestus.

  11. kathy said

    mul siin scrapbooki paberi hulk järjest väheneb, häda sunnib küsima 🙂 kuidas sellega jäänud on, kas oled kätte saanud

    • august said

      seis on selline, et paberid on teel juba kuu aega 😦 ja nüüd täna uurisin selle jälgimiskoodi järgi, see pole veel eestisse jõudnud. Omakorda tähendab see seda, et alates 1.jaan muutuvad postisaadetiste deklareerimise tingimused ja kuna paki väärtus rohkem kui 22 eurot, siis läheb sinna otsa nüüd 20% käibemaks (paki väärtus ja postikulu). Ühesõnaga paberi hind tuleb kallim, ühe lehe hinnaks saab olema prognoosi järgi 4 eek. 😦 sellised on lood, ma olen isegi siin šokis, et seaduse muudatustest teatati alles detsembris, peale seda kui ostsin paberid ära 😦

Lisa kommentaar

 
