August

Handmade wedding invitations, scrapbooking, käsitööna valminud kaardid ja pulmakutsed

  • Statistika

    • 785,347 vaatamist
  • I love Hobbyplace :)

  • Sisesta e-mail, et saaks jälgida minu blogide postitusi.

    Liitu 143 teise tellijaga

  • Рейтинг Скрапбукинга №1 в Рунете - ScrapTop.ru

kingitused – подарки

Posted by august &emdash; detsember 17, 2009


Mul on juba jõulu meeleolu, sest viimastel päeva´del sain ma juba mitu kingitust kätte 🙂 Evgenia kinkis mulle nahast tehtud asju, Jelenka saatis mulle kauni kaardi ja augurauaga tehtud ´lumehelbekesed ja liblikad ning muid asju ning Luna saatis mulle kuningliku kingituse – templid, paber ja erinevad asjad kaunistamiseks! Aitäh!!!

У меня уже рождественское настроение, потому что на днях я получила много подарков 🙂

Евгения подарила мне подарки из кожи, Леночка прислала очень красивую открытку и разные дырокольные вещицы и цветы, а Луна прислала мне просто королевский подарок – бумагу, штампы и разные украшательства! Спасибо девочки!!!

3 kommentaari to “kingitused – подарки”

  1. luna said

    Очень рада что тебе понравилось :))

  2. Катя said

    Поздравляю! так приятно получать сюрпризики)))

  3. Jelenka said

    И я рада,что и мойскромный подарочек,понравился.

Lisa kommentaar

 
