August

Handmade wedding invitations, scrapbooking, käsitööna valminud kaardid ja pulmakutsed

  • Statistika

    • 781,111 vaatamist
  • I love Hobbyplace :)

  • Sisesta e-mail, et saaks jälgida minu blogide postitusi.

    Join 143 other followers

  • Рейтинг Скрапбукинга №1 в Рунете - ScrapTop.ru

Pulmakutsed – приглашения на свадьбу

Posted by august &emdash; jaanuar 30, 2010


Ma ikka ja jälle teen neid:) Täna tulid lõpuks ometi ebayst tellitud atlaspaelad, ma ju pidin kohe katsetama hakkama 🙂 Minu üks lemmikutest värvikombinatsioonidest on hõbedane/hall ja roosa. Inspiratsiooni sain ma kutsetest, mida näitasin paar postitust allapoole. Selline kutse siis tuli minul välja 🙂 Aga ilusalong muide pakkus viia minu näidised nende juurde, et kliendid saaksid vajadusel vaadata, katsuda ja tellida 🙂 Ma olen nii rõõmus, nagu hallikas-roosa elevant 🙂 Nii et ma olen nüüd loomingulises hoos 🙂

Не могу остановиться 🙂 Одно из моих самых любимых сочетаний это серый или серебристый с розовым. Сегодня пришли мне наконец заказаные с эбэй ленточки и вот, вдохновившись приглашениями, которые я показывала пару постов ниже, получилось вот такое приглашение. А салон предложил все мои образцы приглашений принести к ним, чтобы клиенты могли смотреть и если что заказать, так что я в процессе создания все новых образцов 🙂 так рада, как серо-розовый слон 🙂

5 kommentaari to “Pulmakutsed – приглашения на свадьбу”

  1. Saida said

    в нежности просто утонуть можно, и очень элегантно. А сочетание этих цветов мне тоже нравится и серо-розовый слон :))

  2. Lena said

    Кристина, мне нравится лаконичность в твоих работах! конечно делай образцы-потом легче будет заказы выполнять:) успехов!

  3. luna said

    Мне тоже нравится это сочетание! Очень стильно!

  4. Bonekta said

    Замечательно!!!

  5. Na2sya said

    Замечательное сочетание цветов! Очень стильно.

Lisa kommentaar

 
