August

Handmade wedding invitations, scrapbooking, käsitööna valminud kaardid ja pulmakutsed

  • Statistika

    • 781,111 vaatamist
  • I love Hobbyplace :)

  • Sisesta e-mail, et saaks jälgida minu blogide postitusi.

    Join 143 other followers

  • Рейтинг Скрапбукинга №1 в Рунете - ScrapTop.ru

Valged roosid – белые розы

Posted by august &emdash; veebruar 21, 2010


Viimasel ajal minu lemmikud paberist lilled on rooside õienupud. Ma ostsin neid erinevates värvides ja avastasin, et neil on olemas ka erinevad kujud. On olemas poollahtised, kinnised, teeroosid ja veel palju variante. Sellel kaardil, mis on ka ühtlasi pulmakutse uus disain, kasutasin ma õienupud, mille lehed on natukene tahapoole keeratud. Ja üks nupuke on kinnine.

Одни из моих любимейших бумажных цветов в последнее время это бутоны роз. Я накупила их про запас разных цветов и разных форм (оказывается они бывают полураскрытые, закрытые, чайные и еще куча вариантов). Вот на этой открытке или дизайне приглашения я использовала белые розы, у которых уголки как бы немного заворачиваются назад и один бутон закрыт.

12 kommentaari to “Valged roosid – белые розы”

  1. monika said

    Uskumatu, kui osav keegi saab olla ikka! Avastasin Su blogi ja olen nüüd mitu päeva sellel veetnud ja uuesti vaadanud ja jälle uuesti vaadanud! Tõesti hea stiilitaju ja fotod on ka väga ilusad. Imeline! Mul endal titt saab varsti 5 kuud, pean Talle ka kindlasti skräpbuuki tegema! Asun Su fännide ridadesse! 🙂

  2. Maiki said

    Ma lihtsalt armastan neid roose!!! Veel meeldib mulle selle kutse juures lipsule lisatud teemant. Super!

  3. august said

    aitäh, neiud 🙂

    selle teemandiga oli nii, et ma tegin kutse valmis ja mõtlesin, et midagi jääb puudu. Mingi väike detail. Siis paningi sinna teemandi 🙂

    tahaks veel katsetada sildikestega, mis ripuks seal juures ja mille peal oleks kiri “kutse” aga ma alles ootan millal need noad saabuvad.

  4. Anonüümne said

    ну очень элегантно и красиво)))
    Крисс, вопрос на засыпку, а вкаком магазине ты заказываешь такие розочки?)
    Эля-fealka

  5. luna said

    Очень красиво, бутоны придают особую трогательность. Присоединяюсь к вопросу Эли 🙂

  6. august said

    девочки, все с эбэй, от разных продавцов 🙂

  7. Катя said

    очень нежно!
    красиво ,как всегда!

  8. Натусик said

    У тебя очень элегантные работы!!! И с каким вкусом ты делаешь свои работы, умничка!!!

  9. viki said

    Nõustun teemantiga, see on nagu kirss tordi peal…

  10. morozic said

    Ваши открытки прекрасны, нежны, можно даже сказать аристократичны.
    Поделитесь секретом завязывания таких шикарных бантов, они у вас всегда такие безупречные.

  11. Na2sya said

    А мне тиснение очень нравится! Розочки в тон бесподобной бумаги с тиснением. Одним словом шикарно.

Lisa kommentaar

 
