August

Handmade wedding invitations, scrapbooking, käsitööna valminud kaardid ja pulmakutsed

  • Statistika

    • 785,303 vaatamist
  • I love Hobbyplace :)

  • Sisesta e-mail, et saaks jälgida minu blogide postitusi.

    Liitu 143 teise tellijaga

  • Рейтинг Скрапбукинга №1 в Рунете - ScrapTop.ru

Pulmakutsed roosidega / приглашения с розами

Posted by august &emdash; mai 12, 2011


Sellised kreemikad kutsed on mul seekord teile näidata 🙂 Mul on siiralt kahju, et mul on ainult kaks kätt ja viimasel ajal kui on pulmade hooaeg ma olen sunnitud väga paljudele tellijatele ära ütlema, sest lihtsalt ei jõua. Aga et tellija ikka saaks mida soovib ja ei pöörduks iga ettejuhtuva pakkuja poole, soovitan ma alati neid inimesi, kes on head meistrid oma valdkonnas ja kellel on oma omapärane stiil 🙂 Natajat te juba tunnete ma arvan. Veel on olemas väga tore neiu Raahel, kellega teeme koostööd ja kes valmistab minu pulmakutsete tellijatele samas stiilis rahakarpe ja käsitsi köidetud külalisteraamatuid 🙂 Veel on muidugi Viki, kellel on kordumatu oma stiil ja kes köidab kokku raamatuid ja albumeid, kes on suurepärane kunstnik ja teeb ka pulmakutseid. Tüdrukud, mul on väga hea meel et mul on au Teiega suhelda ja Teid tunda 🙂 Te olete suurepärased!

Вот такие кремовые приглашения на этот раз :)) На самом деле мне очень жаль, что у меня только две руки, потому что я не успеваю к сожалению делать приглашения для всех, кто хочет и мне приходится последнее время часто отказывать. Но я всегда советую мастериц, которые могут сделать тоже приглашения и у которых есть свой неповторимый стиль :))) Натулю вы уже знаете, а еще покажу вам работы замечательной девушки Рахель, с которой мы часто сотрудничаем и она делает для моих заказчиков в таком же стиле вручную переплетеные книги пожеланий и коробки, а еще она конечно же делает приглашения:)) А еще конечно же Вики, которая замечательный художник и тоже делает приглашения и книги в своем неповторимом стиле 🙂 Девочки, вы просто супер мастерицы и я очень рада, что знакома с вами :))

3 kommentaari to “Pulmakutsed roosidega / приглашения с розами”

  1. bestia_cat said

    Очень элегантные!

  2. Катерина said

    Согласна, очень элегантные, нежные и теплые приглашения.

  3. Pastila said

    Ну до чего же всегда стильно и аккуратно!
    Если вдруг когда-нибудь надо будет делать приглашения – 100% тебя лифтить буду )

Lisa kommentaar

 
