August

Handmade wedding invitations, scrapbooking, käsitööna valminud kaardid ja pulmakutsed

  • Statistika

    • 781,858 vaatamist
  • I love Hobbyplace :)

  • Sisesta e-mail, et saaks jälgida minu blogide postitusi.

    Join 143 other followers

  • Рейтинг Скрапбукинга №1 в Рунете - ScrapTop.ru

Eesti kunst/ эстонские художники

Posted by august &emdash; märts 14, 2013


ma olen korduvalt kirjutanud, et armastan eestimaist käsitööd ja tihti ostan seda. seekord tahaksin rääkida ühest suurepärasest kunstnikust Kadist ning lausa kaks tema tehtud õlimaali juba kaunistavad minu kodu. Need maalid on tõesti hingega, ma vaatan neid iga päev ja nad on mulle väga südamelähedased. Soovin, et ka teie saaksite Kadi loominguga tuttavaks 🙂 allpool toodud fotod on võetud Kadi blogist

я уже писала когда-то пост о многих замечательных мастерах Эстонии, у которых я заказывала игрушки, украшения и картины. Сегодня я расскажу вам о замечательной художнице Кади, у которой я купила уже две картины написаные масляными красками на холсте и они меня радуют каждый день, потому что у них есть душа. Они реально как живые, не в смысле реалистичности, а в том смысле, что они как часть нашего семейного очага. возможно и вы заходите купить картины этого мастера, или просто ими полюбоваться 🙂 ниже привожу фото, которые я взяла из блога Кади, любуйтесь!:)

Лфвш 4
kadi5

kadi2

Kadi1

Kadi

Lisa kommentaar

 
