August

Handmade wedding invitations, scrapbooking, käsitööna valminud kaardid ja pulmakutsed

  • Statistika

    • 785,347 vaatamist
  • I love Hobbyplace :)

  • Sisesta e-mail, et saaks jälgida minu blogide postitusi.

    Liitu 143 teise tellijaga

  • Рейтинг Скрапбукинга №1 в Рунете - ScrapTop.ru

Kaart tähtpäevaks – октрыточка

Posted by august &emdash; jaanuar 24, 2010


Blogis http://simonsaysstampschallenge.blogspot.com/ on teemaks figuurse augurauaga tehtud detailid. Liblikaid tegin siis augurauaga ning tuli välja selline kaart.

Вот в этом блоге челленж, темой которого являются вроде бы дырокольные вещички. Вот с бабочками надыроколенными сделалась открыточка.

14 kommentaari to “Kaart tähtpäevaks – октрыточка”

  1. Катя said

    какая красота!!!

  2. Jelenka said

    Очень,красиво.

  3. Rony said

    Очень красивая, летняя и нежная открыточка!)

  4. Maiki said

    Imeline!

  5. luna said

    Очень красиво

  6. Замечательная открытка!

  7. kathy said

    mulle nii väga meeldib see kaart 🙂 liblikad on väga armsad, olen ka ise neid kasutanud 😉

  8. Kliri said

    Чудесная)

  9. Käthlin said

    väga väga armas kaart! mulle paberite kombinatsioon hullult meeldib!

  10. Lorraine A said

    Fabulous card 🙂 I love the muted shades on this and the flowers are gorgeous 🙂

    thanks for joining the Simon Says Stamp challenge and DT call 🙂

    Luv
    Lols x x x

  11. mdmB said

    Väga kaunis!!! Jubearmas malbe ja helge värvikombinatsioon.

  12. mermaid said

    Ma saan aru, et sa teed kirja templitega, aga eesti või venekeelne kiri oleks armsam mu meelest.
    Värvivalikud on kaartidel väga mõnusad.

    • august said

      Kui mul oleks võimalus kasutada vene v eesti keelseid templeid, siis ma teeks seda hea meelega :)aga käsitsi mul ei tule midagi head välja

  13. Fleer said

    Нежность….

Lisa kommentaar

 
